ساموئل: از گلزنی مجیدی خوشحال شدم

هافبک خارجی تیم استقلال با اشاره به پیروزی این تیم در دیدار مقابل راه آهن گفت: در یک بازی که بیشتر فیزیکی و درگیرانه بود و دو تیم فوتبال پابه پایی را ارائه کردند ما توانستیم با استفاده از اشتباه دروازه‌بان به سه امتیاز برسیم.

ساموئل با بیان این مطلب افزود: ما پیش از شروع مسابقه با اطلاع از نتایج رقیبانمان هم قسم شده بودیم تا در این مسابقه پیروز شویم و خوشحالم بازیکنان با ارائه دستورات کادر فنی توانستند به این مهم دست یابند. البته این پیروزی چیزی از شایستگی‌های حریف(راه آهن) کم نمی‌کند آنها هم آمده بودند تا در دیدار مقابل استقلال به پیروزی برسند اما اشتباه محمدی دروازه‌بان راه‌آهن کار دست این تیم داد. شاید اگر این توپ گل نمی‌شد بازی مثل بیشتر دقایق نیمه اول در میانه میدان جریان داشت و شما شاهد بودید در نیمه نخست کمتر توپی روی دروازه حریف ارسال شد چراکه توپ و میدان بیشتر در میانه زمین جریان داشت.

ساموئل تاکید کرد: بیشتر جریان مسابقه در میانه زمین اتفاق می‌افتاد و بیشتر درگیری های تیم‌ها در این محوطه بود به نظرم این مسابقه نبرد هافبک ها محسوب می شد. امیر قله‌نویی قبل از مسابقه با بازبینی مسابقات راه آهن به این موضوع تاکید داشت که ما باید در وحله نخست هافبک های تیم راه آهن را خنثی کنیم. خوشحالم که بعد از پایان مسابقه قلعه نویی از عملکردم راضی بود.

ساموئل با اشاره به تاکتیک های تیم استقلال در این فصل از مسابقات گفت: تاکتیک استقلال نسبت به سال گذشته که پرویز مظلومی بود تفاوت چندانی نکرده است وما تقریبا با همان سبک به میدان می رویم. تا الان هم با همین تاکتیک توانسته ایم صدر جدول را به خود کنیم و در آینده نیز با پیروزی در مسابقات نیز قهرمانی لیگ را تصاحب خواهیم کرد. البته ما مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را هم پیش رو داریم که باید در این رقابت ها به عنوان یک چهره مدعی ظاهر شویم.

وی در خصوص گل زنی فرهاد مجیدی در دیدار مقابل راه آهن گفت: من مجیدی را به عنوان یک همبازی و رفیق دوست دارم و او را انسانی شریف و خوب می دانم او در کنار اینکه یک انسان خوبی است یک فوتبالیست حرفه ای هم محسوب می شود که به عنوان یک مهاجم در امر گل زنی به خوبی به وظیفه اش عمل می کند. همواره از گل زنی مجیدی خوشحال می شوم



Instagram

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: ساموئل , مجیدی , استقلال , فرهاد , فرهاد مجیدی , فوتبال ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.